Kernwaarden

In onze werkwijze staat het adviseurschap centraal. Iedere CBB-medewerker is een adviseur die handelt vanuit de CBB-kernwaarden.

De CBB-medewerker

1. Werkt klantgericht.

  • Hij zal zijn uiterste best doen om aan de wensen van de klant te voldoen en waar mogelijk deze te overtreffen.

2. Afspraak is afspraak.

  • Hij zegt wat hij doet en doet wat hij zegt.

3. Staat voor zijn werk.

  • Hij levert meetbare kwaliteit.

4. Heeft de juiste houding.

  • Hij heeft een no-nonsense benadering.
  • Hij is positief, enthousiast en betrokken.
  • Hij is leergierig en nieuwsgierig.
  • Hij staat open voor vernieuwing.
  • Hij neemt initiatief.
  • Hij heeft plezier in zijn werk.

5. Communiceert op een open wijze.

  • Hij geeft gevraagd en ongevraagd advies: helder, direct en relevant.
  • Hij handelt vanuit het gegeven dat bouwen samenwerken is, een samenwerking die valt of staat met de communicatie en zijn rol hier in.

6. Is flexibel in zijn dienstbaarheid.

  • Hij is in staat zijn werkzaamheden en de invulling hiervan afhankelijk van prioriteiten en spoedeisendheid bij te stellen.

7. Werkt aan doelgerichte resultaten en verbeteringen.

  • Hij realiseert de beste oplossingen.
  • Hij zet zich in voor het best haalbare financiële resultaat als middel voor continuïteit en groei.
  • Hij ziet kansen en weet deze te benutten: als het beter kan zal hij het ook doen.

8. Gaat op een respectvolle wijze om met klanten, projectpartners, leveranciers, collega’s en zijn omgeving.

  • Hij geeft invulling aan zijn werk vanuit de wetenschap dat duurzaamheid in relaties, het milieu of anderszins er is als gevolg van respectvol handelen.

9. Is trots.

  • Hij is trots op het werk waar hij aan bijdraagt en de belangen die hij vertegenwoordigt.

10. Is loyaal.

  • Hij is eerlijk en oprecht.
  • Hij realiseert zich dat hij werkt bij de gratie van het in hem gestelde vertrouwen.

Deze website gebruikt analytische cookies om bezoekersstatistieken bij te houden.

Accepteren